iliustracija iliustracija iliustracija iliustracija iliustracija
Naujienos

Atsakomybė už bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių pažeidimus

2017-05-23 16:07:24

Seimas po svarstymo pritarė Administracinių nusižengimų kodekso 29 ir 393 straipsnių pataisoms (projektas Nr. XIIP-3508(2), kuriomis nustatoma administracinė atsakomybė bei sankcijos už Bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių pažeidimus.

Kodekse siūloma įtvirtinti, kad bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių pažeidimas užtraukia baudą nuo vieno šimto iki trijų šimtų eurų. nusižengimas, padarytas pakartotinai, užtraukia baudą nuo trijų šimtų iki penkių šimtų eurų. Už pakartotinį nusižengimą gali būti skiriamas bepiločio orlaivio konfiskavimas.

Taip pat siūloma nustatyti, kad bendrosios aviacijos eksperimentinės kategorijos lėktuvų ir sraigtasparnių naudojimo skrydžiams reikalavimų pažeidimas užtraukia baudą nuo trijų šimtų iki penkių šimtų eurų.

Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2014 m. sausio 23 d. įsakymu Nr. 4R-17 patvirtintos Bepiločių orlaivių naudojimo taisyklės įsigaliojo 2014 m. gegužės 1 d.

BEPILOČIŲ ORLAIVIŲ NAUDOJIMO TAISYKLĖS

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Bepiločių orlaivių naudojimo taisyklės (toliau – taisyklės) nustato bendrąsias bepiločių orlaivių naudojimo taisykles, skrydžių vykdymo jais sąlygas ir tvarką, šiems orlaiviams taikomus techninius reikalavimus ir atitinkamų leidimų bei išimčių suteikimo tvarką.

2. Šiose taisyklėse nustatyti reikalavimai galioja visiems Lietuvos Respublikos oro erdve skrydžius vykdantiems bepiločių orlaivių valdytojams ir atitinkamai orlaiviams, turintiems maksimalią kilimo masę nuo 300 g iki 25 kg. Vykdant skrydžius bepiločiais orlaiviais, kurių maksimali kilimo masė yra iki 300 g, taikomi tik šių taisyklių 11 punkte nustatyti reikalavimai.

3. Vykdyti skrydžius bepiločiais orlaiviais, kurių maksimali kilimo masė yra nuo 25 kg, galima tik Civilinės aviacijos administracijos (toliau – CAA) arba jos įgaliotoje organizacijoje registruotais orlaiviais ir turint išankstinį CAA leidimą, kuriame nurodytos tokiam skrydžiui taikomos sąlygos ir apribojimai, taip pat taikomi orlaivio tinkamumo, civilinės atsakomybės draudimo bei specialūs kvalifikaciniai reikalavimai tokio orlaivio valdytojui.

4. Šių taisyklių reikalavimai, neatsižvelgiant į šių taisyklių 2 punkto nuostatas, netaikomi:

4.1. lynu valdomų bepiločių orlaivių (t.y. ratu skrendantiems orlaiviams, kurių padėtis ir aukštis reguliuojami viename gale pritvirtintu fiksuoto ilgio lynu, kuriuo riboja skrydį valdantis asmuo), nepakylančių aukščiau nei 150 pėdų (45 metrų) nuo žemės paviršiaus, skrydžiams;

4.2. bepiločių pririšamų balionų ir aitvarų, nepakylančių aukščiau nei 150 pėdų (45 metrų) nuo žemės paviršiaus, skrydžiams;

4.3. visiems bepiločių orlaivių skrydžiams uždarose patalpose.

5. Šiose taisyklėse vartojamos sąvokos:

bepilotis orlaivis – kiekvienas orlaivis be įgulos, kurį galima valdyti nuotoliniu būdu arba kurio skrydis valdomas automatiškai, taip pat laisvojo skridimo orlaivis;

laisvojo skridimo orlaivis – sunkesnis už orą bepilotis orlaivis, kurio keliamoji jėga skrendant susidaro dėl dinaminės oro sąveikos su fiksuotais keliamaisiais paviršiais ir laisvasis skridimas nėra tiesiogiai valdomas nuotoliniu ar automatiniu būdu.

psichotropinės medžiagos – alkoholis, opioidai, kanabinoidai, raminamieji (migdomieji) vaistai, hipnotikai, kokainas, psichostimuliuojamosios ir haliucinogeninės medžiagos, lakūs skysčiai. Prie šių medžiagų kava ir tabakas nepriskiriami;

uždara patalpa – stacionariomis pertvaromis nuo išorės atskirta patalpa.

6. Asmuo, valdantis bepiločio orlaivio skrydžio trajektoriją yra laikomas bepiločio orlaivio valdytoju. Valdytojas yra atsakingas už bepiločio orlaivio valdymą pagal šias taisyklių reikalavimus.

7. Draudžiama valdyti bepilotį orlaivį vartojus kokių nors žmogaus galimybes ribojančių psichotropinių medžiagų, taip pat sergant, labai pavargus ar esant kitoms priežastims, dėl kurių jis negali tinkamai atlikti savo pareigų.

8. Bepiločių orlaivių valdytojai turi būti susipažinę ir laikytis pagrindinių teisės aktų, reglamentuojančių skrydžių saugo Lietuvos Respublikos oro erdvėje pagrindinių reikalavimus. Šių teisės aktų pagrindinių reikalavimų sąrašas skelbiamas CAA interneto svetainėje.

9. Bepiločio orlaivio valdytojas asmeniškai atsako, kad orlaivis būtų techniškai tvarkingas. Prieš kiekvieną skrydį valdytojas privalo patikrinti visų bepiločio orlaivio valdymo elementų ir jėgainės darbą. Jeigu valdytojui kyla abejonių dėl bepiločio orlaivio techninės būklės, skrydį vykdyti griežtai draudžiama.

II. SKRYDŽIŲ VYKDYMAS BEPILOČIAIS ORLAIVIAIS

10. Vykdyti skrydžius bepiločiu orlaiviu Lietuvos Respublikos oro erdvėje galima laikantis šių bendrųjų bepiločių orlaivių naudojimo taisyklių:

10.1. teritorijoje, kurioje tokių skrydžių nedraudžia vietos savivaldybė ir jie vykdomi laikantis nustatytų sąlygų bei reikalavimų (jeigu jos nustatytos);

10.2. matant vizualiai, įžiūrint jo skrydžio kryptį ir padėtį, ir bet kokiais atvejais ne toliau kaip 1000 m nuo fizinės valdytojo buvimo vietos;

10.3. išlaikant minimalų 50 metrų atstumą nuo visų rūšių transporto priemonių, statinių ir pašalinių žmonių;

10.4. už miestų ir miestelių tankiai gyvenamų rajonų arba žmonių sambūrio atvirose vietose ribų.

11. Bepiločių orlaivių skrydžiai, negavus atskiro oro eismo paslaugų teikėjo leidimo, draudžiami valdomos oro erdvės dalyje, esančioje:

11.1. arčiau kaip 1 jūrmylės (apie 1.8 km) spinduliu nuo Lietuvos Respublikos tarptautinių Vilniaus, Kauno, Palangos ir Šiaulių oro uostų aerodromų kontrolinių taškų (toliau – kontroliniai taškai) neatsižvelgiant į skrydžio aukštį;

11.2. 1 – 3 jūrmylių spinduliu (apie 5.4 km) nuo kontrolinių taškų virš šalia esančių kliūčių (medžių, statinių, reljefo elementų, elektros laidų, įrenginių ir kt.);

11.3. toliau kaip 3 jūrmylių spinduliu nuo kontrolinių taškų aukščiau 200 pėdų (apie 60 metrų) nuo žemės paviršiaus.

12. Šių taisyklių 11 punkte bepiločių orlaivių skrydžiams apribotų valdomos oro erdvės dalių žemėlapiai pateikti šių taisyklių 1 – 4 prieduose.

13. Bepiločių orlaivių skrydžiai nevaldomoje oro erdvėje draudžiami:

13.1. virš 400 pėdų (apie 120 metrų) nuo žemės paviršiaus, išskyrus atvejus, kai gautas išankstinis CAA leidimas ir tie skrydžiai vykdomi laikantis leidime nustatytų sąlygų;

13.2. Lietuvos Respublikos aerodromų oro eismo zonose (vertikaliose ir horizontaliose ribose), išskyrus atvejus, jei yra gautas aerodromo naudotojo raštiškas sutikimas ir laikomasi aerodromo naudotojo nustatytų sąlygų.

14. Pilotuojamas orlaivis visada turi pirmenybę prieš bepilotį orlaivį. Bepiločiu orlaiviu draudžiama skristi ir kelti pavojų kylantiems ir tūpiantiems orlaiviams.

15. Daiktai, įvairios medžiagos arba skysčiai gali būti išmetami arba purškiami iš skrendančio bepiločio orlaivio tik laikantis CAA nustatytų sąlygų.

16. Specialios veiklos oro erdvėje vykdyti skrydžius bepiločiais orlaiviais galima tik gavus šios oro erdvės naudotojo atitinkamą leidimą.

17. Prieš skrydį bepiločio orlaivio valdytojas privalo susipažinti su visa skrydžių saugos informacija, teisės aktų reikalavimais, vietos savivaldybės reikalavimais, meteorologine situacija (prireikus ir prognoze).

18. Jeigu skrydžio metu bepiločio orlaivio valdytojas netenka galimybės valdyti orlaivį (parandama orlaivio valdymo kontrolė) ir pastarasis išskrenda iš orlaivio valdytojo vizualaus apžvalgos lauko ribų, apie tai būtina nedelsiant telefonu informuoti artimiausią skrydžių valdymo centrą, kurio telefonai skelbiami CAA interneto svetainėje. Pranešime būtina pateikti šią informaciją: orlaivio valdytojo vardas ir pavardė, vieta, kurioje prarasta orlaivio valdymo kontrolė, orlaivio skrydžio aukštis bei skrydžio kryptis.

III. IŠIMČIŲ SUTEIKIMAS

19. Asmenys gali kreiptis į CAA su prašymu suteikti išimtį šių taisyklių 10.2 – 10.4 punktuose nustatytiems reikalavimams, jeigu jie gali pagrįsti CAA priimtiną skrydžių saugos lygį atitinkamomis priemonėmis. Per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos CAA priima sprendimą suteikti arba nesuteikti išimtį pagal šio punkto nuostatas. Sprendime suteikti išimtį nurodomos tokio skrydžio vykdymo sąlygos ir apribojimai bei orlaivio tinkamumo skraidyti reikalavimai, civilinės atsakomybės draudimo ir specialūs kvalifikaciniai reikalavimai tokio orlaivio valdytojui.

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

20. Šios taisyklės nustato tik minimalius bepiločių orlaivių skrydžių saugos reikalavimus ir neatleidžia bepiločio orlaivio savininko ar valdytojo nuo bet kokios formos teisinės atsakomybės prieš kitus asmenis, jeigu bus pažeistos šių asmenų teisės ir teisėti interesai.

Reklama
Naujienos komentarai

Jūsų komentaras

Jūsų vardas:


Jūsų el. paštas:


Fotorebuso atsakymas:


rebusas
Jūsų komentaro tekstas:



Daugiau naujų naujienų
iliustracija2017-10-20 12:21:50

Prasidėjo kapų tvarkymas – kokių klaidų reikėtų vengti

Spalio vidury gyventojai tradiciškai pradeda tvarkyti artimųjų kapus, ruošdamiesi Vėlinėms. Prieš uždegant žvakes, daugelis skuba nusigrėbti lapus, nurinkti nuvytusių gėlių likučius.
iliustracija2017-10-20 12:16:29

„VoLTE“ – kas tai ir kodėl geriau nei įprasti skambučiai?

Anot ekspertų, nauja balso ryšio paslauga „VoLTE“, perduodama 4G ryšiu, netrukus pakeis lietuviams jau įprastus skambučius telefonu. Tą prognozuoja ir šalies mobilieji operatoriai, ir išmaniųjų telefonų gamintojai. Tad kas tai per technologija, kokius jos privalumus pajus vartotojai ir ko reikia, kad galėtume ja naudotis?
iliustracija2017-10-20 12:14:09

Šeši patarimai, ką reikia žinoti prieš įrengiant namuose saugumo kameras

Lietuvos policijos statistika rodo, kad kas dešimta vagystė Lietuvoje – iš gyvenamųjų patalpų. Be to, tik labai nedidelė jų dalis yra stebimos saugumo kamerų, o dalyje tų, kuriose tokios saugumo sistemos yra, kameros įrengtos netinkamai ar nesilaikant teisinių reikalavimų.
iliustracija2017-10-20 12:09:04

Gyventojus pasieks VMI pranešimai su apskaičiuota mokėtina GPM suma

Pirmieji pranešimų sulauks 15 tūkst. gyventojų, privalėjusių, bet nepateikusių metinių pajamų deklaracijų už 2016 m. dėl pritaikyto per didelio metinio ar papildomo neapmokestinamojo pajamų dydžio (NPD). Dėl šios priežasties vis dar laukiama apie 1 mln. eurų GPM. Šiemet pajamas deklaravo daugiau kaip 1,23 mln. gyventojų, į valstybės biudžetą sumokėta daugiau kaip 141 mln. eurų GPM.
iliustracija2017-10-20 11:56:17

Didesnio pravažumo automobilių padangų testus nugalėjo „Goodyear“ ir „Dunlop“

Vokietijos technikos priežiūros draugijos (GTÜ), Vokietijos automobilių klubo (ADAC) ir kitų kompetentingų institucijų šio sezono žieminių didesnio pravažumo automobilių padangų bandymuose triumfavo „Goodyear“ bei „Dunlop“ gamintojų modeliai, užėmę atitinkamai pirmą ir antrą vietas.
iliustracija2017-10-20 11:56:17

Nuo modernių alaus gamybos technologijų iki „čigoniškų“ metodų

Vieni įsikūrė pamatę augančią savo alaus paklausą, kiti – iki šiol neturi savo bravoro, vadinasi „čigoniška“ alaus darykla, bet jau sulaukia aukščiausių įvertinimų. Vieni pirmenybę teikia alaus brandinimo laikui, kiti – jo kartumui, kurį matuoja apyniais.
iliustracija2017-10-19 19:37:31

Sunegalavote keliaudami užsienyje: kokių klaidų nekartoti?

Populiariausios kryptys tarp keliautojų, norinčių pratęsti ar prisišaukti vasarą, išlieka Turkija ir Egiptas. Draudimo bendrovės BTA duomenimis, šias kryptis besirenkantys keliautojai dažniausiai vyksta ramiai praleisti atostogas, tačiau ir ramus poilsis keliautojų neapsaugo nuo sveikatos sutrikdymų, o įvykus nelaimei ne visi pacientai žino, kur kreiptis ir kaip elgtis.
iliustracija2017-10-19 19:24:05

ESO pataria, kaip elgtis apsemtose vietovėse ir patalpose

Po gausių kritulių daugiau nei penktadalis šalies savivaldybių paskelbė ekstremalią padėtį, daugelis laukų tebėra nepravažiuojami iki šiol. Elektros ir dujų skirstymo bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) rangovų įmonės apsemtose vietovėse taip pat susiduria su problemomis.
iliustracija2017-10-19 19:18:22

3D vaizdas ne tik kine, bet ir operacinėje

VUL Santaros klinikų medikai pirmieji ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse turėjo galimybę operacijų metu panaudoti atvirų mikrochirurginių operacijų vizualizacijos sistemą, kuri perteikia padidintą operacinio lauko vaizdą į monitoriaus ekraną aukštos raiškos 3D formatu.
iliustracija2017-10-19 19:13:42

Pokyčiai mokykloje: tyrimas atskleidė, kokiais būdais įgyvendino geriausi

Net 8 metus trukęs Jungtinės Karalystės mokslininkų Alekso Hilo, Lizo Melono, Beno Leikerio ir Džiulzo Godardo atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo 411 šios šalies mokyklų vadovai, atskleidė, kad pokyčiai mokykloje yra sudėtingas, ilgas ir ne visiems įkandamas procesas.
iliustracija2017-10-19 19:07:21

KTU mokslininkai kvies pasinerti į virtualios realybės pramogas

Išmaniosios svarstyklės, virtualus slidinėjimas, šaudymas iš kulkosvaidžio ir sklandymas su parasparniu –tai tik keletas įdomybių, kurias išbandyti siūlys spalio 27-28 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ antrą kartą rengiamoje parodoje „Išmani Lietuva“ dalyvaujantis Kauno technologijos universitetas.
iliustracija2017-10-19 17:49:54

Nuo prašymo atspėti slaptažodį iki Biblijos programėlės

Telekomunikacijų paslaugas teikiančių bendrovių salonuose dirbantys ekspertai kasdien padeda klientams persikelti kontaktus, paaiškina telefonų funkcijas ar sukonfigūruoja el. paštą.
iliustracija2017-10-17 12:12:28

Kaip tapti saugesniems kibernetinėje erdvėje?

Įsivaizduokite, kad kolega jums atsiuntė el. laišką su prisegtu failu. Nieko bloga nenujausdamas, jūs šį failą atsidarote. Tuo tarpu jums nežinant kompiuteryje jau pradeda veikti kenksmingos programos ir netrukus programišiai iš jūsų el. pašto dėžutės siunčia virusais užkrėstus laiškus nieko nenutuokiantiems kolegoms.
iliustracija2017-10-17 12:09:35

Mobiliųjų aplikacijų valdytojams – registracija VDAI

Mobiliųjų aplikacijų savininkai, parduodantys įvairias prekes ar paslaugas, privalo registruotis Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje (VDAI) kaip asmens duomenų valdytojai.
iliustracija2017-10-17 12:06:56

Verčiant Lietuvą programuotojų šalimi konkurencijai vietos nebelieka

Pastaruoju metu itin sparčiai populiarėjančio programavimo mokančios mokyklos ir akademijos jau nebeapsiriboja vien tik žinių bei įgūdžių perteikimu ir užsibrėžia ambicingesnių tikslų.
iliustracija2017-10-17 12:04:39

KTU informatikai kviečia moksleivius į nemokamas programavimo pamokėles

Kauno technologijos universiteto Informatikos fakultetas (KTU IF) skelbia registraciją į 2017-2018 m. m. mokymų ciklą „Programavimo pamokėlės“, kuri tęsis iki spalio 30 dienos. Nemokamos ir nuotolinės pamokėlės bus skirtos visiems moksleiviams, norintiems išmokti programuoti C++ programavimo kalba.
iliustracija2017-10-16 19:33:47

„Huawei“ pristatė „Mate 10“ serijos telefonus, turinčius dirbtinį intelektą

Šiandien Miunchene „Huawei“ pristatė naują išmaniųjų telefonų erą – „Mate“ serijos telefonus „Mate 10“, „Mate 10 Pro“ ir „Porsche Design Mate 10“, turinčius pirmąjį pasaulyje dirbtinio intelekto procesorių „Kirin“, užtikrinantį spartesnį naudojimąsi telefonu ir geresnį prisitaikymą prie vartotojo įpročių.
iliustracija2017-10-16 16:14:39

Į Vilniaus gatves išriedės 40 naujų žemagrindžių troleibusų

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis pasirašė įsakymą, kuriuo remiantis iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų bus skirtas 13,5 mln. eurų finansavimas viešojo transporto priemonių parkui Vilniaus mieste atnaujinti.
iliustracija2017-10-16 16:12:13

Kas užtikrina, kad išmaniuosius savo įrenginius valdysime tik mes patys?

Daiktų internetas – viena daugiausiai diskusijų keliančių technologinių inovacijų krypčių šiandien. Skaičiuojama, jog iki 2020-ųjų pasaulyje skaičius prietaisų, dėka prisijungimo prie interneto renkančių duomenis apie savo klientą, padvigubės.
iliustracija2017-10-13 23:05:43

High-tech paltai

High-tech paltai - tai paltai, kuriuos galima dėvėti žvarbiausiu oru. Sprendimas yra šiluminis įdėklas (pašiltinimas) Meida® Sertifikuoti Danų gamybos šiluminiai įdėklai ilgą laiką buvo naudojami daugiausia siaurai specializuotai sporto bei turizmo paskirties aprangai.
iliustracija2017-10-13 22:56:44

VLK pataria: kaip patekti pas gydytoją specialistą greičiau?

Neretai gyventojai, gavę šeimos gydytojo siuntimą, skundžiasi ilgomis laukimo eilėmis pas gydytoją specialistą. Tačiau ne visi žmonės žino, kad iš tiesų jie patys gali pasirinkti tiek gydytoją specialistą, tiek gydymo įstaigą, kurioje yra mažiausia eilė paskirtoms sveikatos priežiūros paslaugoms gauti.
iliustracija2017-10-13 22:51:14

Futurologo prognozės 2030-ųjų pasauliui: didžiausi kito dešimtmečio iššūkiai

Ray‘us Hammondas visame pasaulyje pripažintas ir kaip futurologas, ir kaip verslininkas. 17 knygų išleidęs ir net „Google“ savo paskaitas skaitęs ekspertas dar prieš 33 metus išpranašavo interneto svarbą, o šiandien Vilniaus inovacijų forume „Innovation Drift“ pateikia šešias problemas, kurios suformuos 2030-ųjų pasaulį.
iliustracija2017-10-13 22:44:29

VKEKK pateikia spalio mėnesio šilumos kainų statistiką Lietuvoje

Vidutinė centralizuotai tiekiamos šilumos kaina spalio mėn. yra 4,70 ct/kWh (be PVM) ir, palyginus su rugsėjo mėn., didėja 2,84 proc. Per metus vidutinė šilumos kaina sumažėjo 2,89 proc. – skelbia Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK).
iliustracija2017-10-13 22:39:38

Medijų lingvistiką būtina išmanyti visiems darbuotojams, kuriantiems tekstus

Masinės komunikacijos priemonių kaita, technologijų proveržis viešojoje komunikacijoje, turinio gausa, naujų viešųjų erdvių atsiradimas, visuomenės informavimo dalyvių pokyčiai, informacijos pateikimo formų gausa, sąlygojo naujų specialistų, gebančių „kalbėti“ pasikeitusia medijų kalba – medijų lingvistų poreikį.
iliustracija2017-10-13 19:27:16

Pirmą kartą daiktų internetui – atskiras skyrius įmonėje

Daiktų internetas (angl. Internet of Things) skverbiasi į vis daugiau sričių, padeda žmonių gyvenimui, pramonei ir verslui būti efektyvesniems, patogesniems ir nešti daugiau finansinės naudos. Juo naudojasi išmanūs namai, miestai ir gamybos įmonės.
iliustracija2017-10-13 19:22:59

Gedimino prospekte mažiau automobilių - eismas bus draudžiamas ir darbo dienomis

Vienos pagrindinių miesto gatvių - Gedimino prospekto - eismo draudimas savaitgaliais ir švenčių dienomis pasiteisino, tad nuo šiol atkarpoje nuo Šventaragio iki Vilniaus gatvės eismas bus draudžiamas ir darbo dienomis vakarais nuo 19 val. vakaro iki 4 val. ryto.
iliustracija2017-10-13 19:12:39

Mobilių technologijų guru: greitai išmanusis telefonas taps kišeniniu daktaru

Šiandien Vilniaus inovacijų forume „Innovation Drift“ mobiliųjų telefonų technologijų ateitį pristatė „mobilaus skambučio tėvu“ vadinamas verslininkas Ralphas Simonas.
iliustracija2017-10-13 19:08:04

Kodėl craft alus sukėlė revoliuciją alaus pasaulyje?

Atsiradęs kaip priešprieša įprastam alaus skoniui, craft alus visame pasaulyje sukėlė revoliuciją. Pradėtas gaminti netikėčiausiose vietose, o kai kuriose šalyse iki šiol – netgi „čigoniškai“ verdamas kitų aludarių bravoruose – šis gėrimas užkariauja net išrankiausių gurmanų skonio receptorius.
iliustracija2017-10-13 12:19:21

Neįgaliojo vežimėliu į televizijos bokštą: išvyka baigėsi vos prasidėjusi

Prieš tris savaites į neįgaliojo vežimėlį atsisėdęs vaikščioti galintis vaikinas važiavo vežimėliu apsipirkti, išbandė viešąjį transportą, bandė patekti į Vilniaus televizijos bokštą ir net lankėsi ledo arenoje. Kaip jam sekėsi?
iliustracija2017-10-13 12:06:44

Fotografas A. Kriščiūnas: talentas be įdirbio yra mažai ko vertas

Inžinerinės krypties specialybę baigusiam, tačiau savo profesinį kelią meno srityje visą gyvenimą klojusiam fotografui Algiui Kriščiūnui dirbtinumas yra svetimas. Anot jo, svarbiausia, kad nuotraukose atsispindėtų emocija, kurią geriausiai sukuria ne tik žmogus, bet ir jį supanti aplinka.
* Skelbiamos įvairių šaltinių naujienos, todėl už jas neatsakome. Kai kurie teiginiai gali nesutapti su www.tvnaujienos.lt nuomone. Neatsakome už vartotojų komentarus.