iliustracija iliustracija iliustracija iliustracija iliustracija
Naujienos

Profesionalų patarimai, kaip geriausiai išbandyti perkamą automobilį

2018-01-29 14:13:28

Naujo automobilio pirkimas retai įsivaizduojamas be bandomojo važiavimo. Remiantis vien nuotraukomis, automobiliai įsigyjami itin retai ir dažniausiai tai – labai prabangūs, sportiniai ir reti modeliai.

Jeigu jūsų planuose kiek žemiškesnis variantas, iš anksto žinokite, į ką reikėtų atkreipti dėmesį bandomojo važiavimo metu, kad po jo liktų tik priimti sprendimą: pirkti ar ne?

„Bandomasis važiavimas geriau nei techninių duomenų lentelės, spalvų asortimentas ar vidaus apdailos kokybė parodo, ar automobilis jums tinka. Esame turėję ne vieną klientą, kuris, atėjęs į saloną įsigyti vieną automobilį, po kelių bandomųjų važiavimų iškeliauja su kito modelio rakteliais“, – sako Aurimas Tamašauskas, „Modus Group“, atstovaujančios itališką prekės ženklą „Alfa Romeo“, automobilių verslo pardavimų direktorius.

Realybėje atrodo kitaip nei lankstinuke

Pirkėjai dar prieš kelionę į naujų automobilių pardavimo saloną paprastai išsiaiškina didelę dalį viešai prieinamos informacijos – varikliai, pavarų dėžės, kainos ir kiti duomenys būna pateikti internetiniame atstovo tinklalapyje. Tačiau realybėje lankstinukuose esantys skaičiai gali sudaryti kitokį įspūdį.

„Daug dalykų automobilyje yra labai subjektyvūs. Pavyzdžiui, vienam žmogui 180 AG atrodo mažai, reikia bent 250. Išbandžius automobilį gali pasirodyti, kad ir tų 180 AG visiškai pakanka. Šiuolaikinės pavarų dėžės variklius išnaudoja labai efektyviai, tad ir mažesnė galia leidžia automobiliui sparčiai įsibėgėti, didina pasitikėjimą lenkimo metu“, – teigia A. Tamašauskas.

Jis priduria, kad klientams kartais atrodo priešingai – jeigu variklis galingesnis, tai vartos labai daug degalų. Realybė yra tokia, kad net ir 200 AG pasiekiantis visureigis mieste vartos mažiau nei 10 litrų šimtui kilometrų.

„Degalų sąnaudos yra gana individualus dalykas, todėl į gamintojo deklaruojamus duomenis reikėtų žiūrėti kritiškai: jeigu žmogus vairuoja agresyviau, mėgsta sparčiau įsibėgėti, tuomet ir sąnaudos bus didesnės. Jas pamatuoti, vėlgi, geriausia bandomojo važiavimo metu“, – aiškina įmonės atstovas.

Analogišką istoriją galima pritaikyti bet kuriam automobilio aprašyme pateikiamam skaičiui. Bagažinės talpa nurodoma litrais, tačiau kaip žinoti, ar ten telpa jūsų snieglentė? Erdvė kojoms, pečiams, galvai nurodoma milimetrais, tačiau ar jos pakanka vairuotojui, visai šeimai? Garso aparatūros galia nurodyta vatais, tačiau ar tinka jos kokybė?

Tai, ko nėra brošiūrose

Automobilių aprašymuose neminima daug dalykų, kurie yra visiškai subjektyvūs: valdymo savybės, komfortas, garso izoliacija ir kitos. Juos geriausia išbandyti gerai žinomose vietose – važiuojant kasdieniniu maršrutu į darbą, namus ar parduotuvę. Tuomet galima objektyviai palyginti įsigyjamo ir dabar turimo automobilio savybes tuose pačiuose keliuose, o taip pat pamatuoti degalų sąnaudas.

Automobilių pardavėjai kai kuriuos modelius siūlo išbandyti keliuose, kuriuose geriausiai atskleidžiamos jų savybės. Pavyzdžiui, atvykę į „Alfa Romeo“ saloną Vilniuje ir pareiškę norą išbandyti sportišką „Stelvio“ visureigį, gausite rekomendaciją aplankyti Tuputiškių serpantiną. Tai vienintelis tokio tipo kelias Lietuvoje, Vilniuje nutiestas dar XX a. pirmoje pusėje.

„Mūsų kolegos Italijoje „Stelvio“ rekomenduoja išbandyti kalnuose. Tokio tipo vingiuotuose keliuose geriausiai atsiskleidžia „Alfa Romeo Stelvio“ sportiškumas, suderinamas su visureigio praktiškumu. Nes tai – automobilis ne tik azartiškam vairuotojui, bet ir visai šeimai“, – pasakoja A. Tamašauskas.

Atvykti ne vienam

Automobilis dažniausiai perkamas tam, kad juo naudotųsi visa šeima, tad ir į jo bandymą reikėtų atvykti ne vienam. Galbūt keleivio vieta antrai pusei atrodys ne tokia erdvi kaip lankstinuke, o ant galinės sėdynės, priešingai, užteks vietos visiems vaikams, nors nuotraukose atrodo priešingai?

Į bandymą šeimos atvažiuoja jau turimu automobiliu, tad prieš įsigyjant naują, verta pamėginti ISOFIX tvirtinimą – pavyzdžiui, ar ant galinės sėdynės įdėjus vaiko kėdutę, užtenka vietos priekyje, ar vairuotojui nereikia aukoti savo komforto? O ar į bagažinę telpa vaiko vežimėlis?

Rekomenduojama, kad šeimos nariai ne tik pasėdėtų viduje, bet ir pravažiuotų kartu. Tik tada galima įsitikinti, ar sėdinčių automobilio gale „neužsupa“ bei ar visi jaučiasi komfortiškai.

„Sėdynių patogumas, daiktadėžių talpa ir vieta, įvairios kitos smulkmenos yra labai svarbūs faktoriai priimant galutinį sprendimą dėl automobilio įsigijimo. Todėl mes rekomenduojame ne tik atvykti su visa šeima, bet ir pasivažinėti su pardavimų konsultantu – jis papasakos apie visas ypatybes, kurių patys galite ir nepastebėti“, – pataria „Alfa Romeo“ atstovas.

Jis priduria, kad konsultanto svarba didėja sulig technologijų skaičiumi automobilyje. Patyręs pardavėjas supažindins klientą su svarbiausiomis elektroninėmis komforto bei saugumo funkcijomis, padės jas tinkamai išbandyti bei įvertinti, kurios iš jų yra reikalingos. Pavyzdžiui, lauke automobilį paliekantis vairuotojas įvertins šildomo vairo privalumus, o garažą turinčiam žmogui toks funkcionalumas gali būti mažai reikalingas.

Reklama
Naujienos komentarai

Jūsų komentaras

Jūsų vardas:


Jūsų el. paštas:


Fotorebuso atsakymas:


rebusas
Jūsų komentaro tekstas:



Daugiau naujų naujienų
iliustracija2019-01-18 12:24:16

Nėštumas vyresniame amžiuje: didžiausias priešas - stresas

Karjera, greitas gyvenimo tempas, pasikeitęs visuomenės požiūris - daugybė priežasčių per pastaruosius 10 - 15 metų gerokai pakeitė gimdymo amžiaus statistiką. Specialistai skaičiuoja, kad vidutinis gimdančių moterų amžiaus miestuose šiuo metu siekia beveik 30 metų.
iliustracija2019-01-18 12:19:47

Gyventojai tiki, kad išvykus, būstą apsaugos kaimynai, signalizacija, šviesa

Lietuvos gyventojai savo būstą nuo vagių išvykdami ilgesniam laikui stengiasi apsaugoti įvairiais būdais. Ekspertai atkreipia dėmesį, kad ne visos turto apsaugos priemonės yra efektyvios, o kai kurie sprendimai yra panašūs į saviapgaulę.
iliustracija2019-01-18 12:08:59

Sveikata žiemą: penki mitai, kuriais neverta tikėti

Šaltuoju metų laiku, kai padaugėja susirgimų peršalimo ligomis, savo sveikata susirūpiname gerokai labiau. Tačiau kartais šioje srityje persistengiame arba, atvirkščiai, nesiimame reikiamų veiksmų sveikatai apsaugoti.
iliustracija2019-01-18 12:00:35

2018 m. užstato sistema baigė nauju rekordu

2018 m. taromatams bei rankinio surinkimo punktams teko padirbėti. Pernai grąžinome rekordinį gėrimų pakuočių kiekį, iš viso 581,6 mln. vnt. Tai 43 mln. daugiau nei 2017 m. Pagrindinė to priežastis – dėl ūgtelėjusių gyventojų pajamų bei itin ankstyvos ir ilgos vasaros išaugęs gėrimų vartojimas.
iliustracija2019-01-18 11:43:28

Erzinantis kibirkščiavimas: vaistininkė pataria, kaip jo išvengti

Prisiliečiate prie įvairių objektų ar kito žmogaus ir tarsi elektra trenkia? O nusiimant kepurę net girdite, kaip plaukai kibirkščiuoja? Tai ne toks ir retas reiškinys, ypač žiemą. Dažnas kibirkščiavimas – signalas, kad aplinkoje, kurioje būnate, trūksta drėgmės, kaip ir jūsų odai bei plaukams.
iliustracija2019-01-18 11:38:28

Naujausia statistika: autobusuose saugos diržus segi tik kas trečias lietuvis

Visose Baltijos šalyse keleivių vežimo bendrovės „Lux Express“ atliktos apklausos rezultatai ir džiugina, ir neramina – nors latviai, estai ir lietuviai beveik visada prisisega saugos diržus važiuodami automobiliais, situacija autobusuose vis dar ženkliai skiriasi.
iliustracija2019-01-18 11:32:55

A. Kubilius: „Premjeras Prezidento rinkimuose ir padorumo egzaminas“

2019 m. sausio 18 d. pranešimas žiniasklaidai. Seimo TS-LKD frakcijos nario A. Kubiliaus pranešimas: „Premjeras naudodamasis savo padėtimi Prezidento rinkimuose gali ir neįveikti padorumo egzamino“
iliustracija2019-01-17 18:50:03

Nepaisydami slidžių kelių vairuoja automobilius net plikomis padangomis

Nors sausis prasidėjo skaudžiais eismo įvykiais, iš patikrinimų keliuose matyti, kad vairuotojai nesisaugo patys ir nesaugo kitų eismo dalyvių - važinėja automobiliais, kurių padangų protektorius mažesnis, nei leistina, ir nesisega saugos diržų.
iliustracija2019-01-17 18:41:47

Maisto švaistymas: ką daryti, kad maisto produktų išmesti išvis nereikėtų?

Lietuvoje kasmet išmetama 581 tūkst. tonų maisto, nepaisant to, kad jo pagaminimui reikia vis daugiau ariamos žemės plotų, darbo jėgos, laiko, vandens, kuro, transportavimo ir kitų išteklių. Specialistų įsitikinimu, augant žmonių skaičiui pasaulyje, reikėtų skatinti atsakingesnį visuomenės požiūrį į maisto vartojimą.
iliustracija2019-01-17 18:33:32

Kelininkai skelbia ekstremalią padėtį

Kelininkams žiema prasidėjo anksčiau nei įprastai, permainingos oro sąlygos negaili iššūkių. Atsižvelgdama į pastarosiomis dienomis vyravusius žiemos reiškinius, valstybinės reikšmės kelius prižiūrinti „Kelių priežiūra“ bendrovėje skelbia ekstremalią padėtį.
iliustracija2019-01-17 18:26:59

2019-ieji – rekordiniai Lietuvos Dakaro metai

Lietuviai jau įprato, kad šios šalies vėliavą vežantys automobilių ekipažai turi pakliūti į greičiausiųjų trisdešimtuką. Dvidešimtukas – jau neblogas rezultatas, o „Top 15“ irgi nieko nestebina. Tačiau motociklininkams iš Lietuvos su geriausiais pasaulio vairuotojais konkuruoti sekasi prasčiau.
iliustracija2019-01-17 14:37:58

Priešpaskutiniame Dakaro ralio greičio ruože „Agrorodeo“ pateko į „Top 15“

Priešpaskutinę Dakaro ralio dieną varžybų organizatoriai suteikė galimybę dalyviams pasimėgauti smėliu, o žiūrovams – išskirtiniais vaizdais. Automobiliai startavo po keturis vienu metu, o po trumpos kelionės kietesniu grindiniu jų laukė daugiau nei 300 kilometrų kopų, itin minkšto smėlio ir klastingųjų fešfeš dulkių.
iliustracija2019-01-17 14:13:42

Kaip programavimu sudominti vaikus: 5 su tuo susiję mitai ir tiesos

JAV 90 procentų tėvų trokšta, kad jų vaikai mokytųsi programuoti, o 71 procentas naujų STEM (mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos sričių) darbo pozicijų atsiras būtent informatikos sferoje. Tačiau dauguma vaikų šioje šalyje vis dar nenori mokytis programuoti.
iliustracija2019-01-16 08:48:05

Lietuvių platformos „CUJO AI” saugumo sprendimai užkariauja JAV rinką

„CUJO AI” teikia kibernetinio saugumo sprendimus dviems didžiausioms telekomunikacijų kompanijoms: „Charter Communications“ ir „Comcast“. „CUJO AI“ dirbtinio intelekto (AI) produktus kurti ir plėtoti inovatyvias paslaugas telekomunikacijų kompanijoms pradėjo 2018-aisiais.
iliustracija2019-01-16 08:24:49

Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas aštuntą Dakaro etapą įveikė vienuolikti

Kopos, fešfeš, paplūdimys – trys raktiniai žodžiai, apibūdinantys aštuntąjį Dakaro ralio etapą. Trečią dieną iš eilės Dakaro ralio organizatoriai nepagaili šių elementų visiems dalyviams, o jie lietuviams – visai naudingi.
iliustracija2019-01-16 08:20:37

Kiekvienam – savas Dakaras, siuvėjoms taip pat

Septintą kartą Dakaro ralyje dalyvaujantis Benediktas Vanagas išpopuliarino frazę „Kiekvienam savas Dakaras“, reiškiančią kiekvieno žmogaus užsibrėžtą tikslą ir siekį jį įgyvendinti.
iliustracija2019-01-16 08:06:52

Po klampaus septinto etapo „Agrorodeo“ ekipažas – 15-oje vietoje

Prieš septintojo greičio ruožo startą organizatoriai kalbėjo, jog tai bus didžiausias išbandymas visame 2019-ųjų Dakaro ralyje. Didžiuliai kopų masyvai, kanjonai, upių vagos – aplink San Chuan de Markoną jie rado pačių įvairiausių vietų ir su malonumu pasiuntė į jas maratoninių lenktynių dalyvius.
iliustracija2019-01-16 08:00:00

Dakaro ralio ištvermingieji – „vienišiai“

Pirmieji Dakaro ralio dešimtmečiai priminė entuziastų, kurie nusprendė pasivaržyti dykumoje, lenktynes. Nors ralyje daugėjo profesionalių dalyvių, turinčių dideles palaikymo komandas, kiekvienais metais varžydavosi kelios dešimtys romantikų – vienišų motociklininkų.
iliustracija2019-01-16 07:51:05

„Agrorodeo“ šeštame Dakaro etape finišavo 11 vietoje

Po poilsio dienos Dakaro ralio dalyviams teko ilgiausias išbandymas visame 2019-ųjų maratone – sekmadienį jie turėjo įveikti daugiau nei 800 kilometrų. Po akmenuotų kanjonų sportininkai vėl grįžo į kopas, kurios bene kiekvieno ekipažo narius privertė pamojuoti kastuvais.
iliustracija2019-01-16 07:43:31

17, 1 900, 2 milijonai – ką reiškia šie skaičiai, kai kalbame apie Dakaro ralį?

„AmaurySportOrganization“ organizuoja kelias dešimtis įvairiausių renginių kiekvienais metais, tarp jų ir tokius žinomus kaip „Tour de France“ dviračių lenktynės ar Dakaro ralis. Pastarajame dalyvauja šimtai sportininkų, žurnalistų ir tūkstančiai gerbėjų, o įvairiose platformose naujienas seka milijonai.
iliustracija2019-01-12 17:58:44

Seimas spręs dėl rūkymo ribojimų

Seimas pradėjo svarstyti Seimo nario Antano Vinkaus pristatytas Tabako, tabako gaminių ir su jais susijusių gaminių kontrolės įstatymo pataisas (projektas Nr. XIIIP-815(3), kuriomis siūloma įvesti papildomus rūkymo ribojimus.
iliustracija2019-01-12 13:12:01

Diplomatai dalyvavo tradiciniame bėgime „Gyvybės ir mirties keliu"

Sausio 12 dieną Vilniuje, minint 28-ąsias Sausio 13-osios įvykių metines, 28-ąjį kartą organizuotame pagarbos bėgime „Gyvybės ir mirties keliu" dalyvavo ir Lietuvos diplomatai bei Lietuvoje reziduojančio užsienio valstybių diplomatinio korpuso nariai.
iliustracija2019-01-12 12:55:08

Seimas pritarė Lietuvos antstolių rūmams: leista skolintis varžytynių pirkiniams

Nuo 2019 m. liepos varžytynių pirkiniui bus galima skolintis, jį įkeičiant kredito davėjui. Sausio 11 d. Seimas pritarė Civilinio proceso kodekso straipsnių pakeitimo įstatymo projektui (XIIP-4110(2)), kuris suteikia galimybę įkeisti išvaržomą areštuotą turtą ir jį įsigyti skolintomis lėšomis.
iliustracija2019-01-12 12:49:09

Siūloma papildyti informavimo priemonėse draudžiamą skelbti informaciją

Seimas pradėjo svarstyti Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos seniūno Ramūno Karbauskio pristatytas Visuomenės informavimo įstatymo pataisas (projektas Nr. XIIIP-3118), kuriomis siūloma perkelti į nacionalinę teisę Direktyvos nuostatas.
iliustracija2019-01-12 08:02:09

Paaiškėjo, kam atiteko įmonės dovanojamas automobilis

Metų pabaigoje daugybė žmonių socialiniuose tinkluose dalinosi Marijampolėje įsikūrusios įmonės „Nermeka“ gražia iniciatyva šeimai ar organizacijai padovanoti įmonės tikslams nebenaudojamą ekonomišką ir tvarkingą automobilį.
iliustracija2019-01-12 07:44:18

Seimo nario B. Matelio pranešimas: dėl Konstitucijos 55 straipsnio pakeitimo

Įregistravau pasiūlymą dėl Konstitucijos 55 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto. Jame siūlau Seimo narių skaičių sumažinti iki 131 nario. Mano teikiamas pasiūlymas galėtų paskatinti ieškoti ir surasti kompromisą, kurio reikia tiek politikams, tiek ir susiskaldžiusiai visuomenei.
iliustracija2019-01-12 07:35:39

Penktame Dakaro etape „Agrorodeo“ ekipažas užėmė 23 vietą

Dakaro ralis pasiekė pusiaukelę – penktadienį (Peru laiku) sportininkai įveikė penktąjį greičio ruožą iš dešimties. Pirmoji jo dalis sportininkams atnešė daugybę iššūkių, jų netrūksta ir „Agrorodeo“ komandai.
iliustracija2019-01-11 16:24:04

Sistemingi „valstiečių“ bandymai riboti žiniasklaidą yra grėsmė Lietuvai

Šiandien Seimas vėl grįžta prie nacionalinio transliuotojo (LRT) struktūros keitimo klausimo, o rytoj bus svarstomas dar vienas Visuomenės informavimo įstatymo keitimas, kuriuo norima drausti informaciją, skatinančią nepasitikėjimą ar nepasitenkinimą valstybinėmis institucijomis.
iliustracija2019-01-11 13:43:50

Nustebsite sužinoję, į kuriuos renginius 2018-ais parduota daugiausiai bilietų

Didžiausia šalies bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ praėjusius metus užbaigė įgyvendinusi savo tikslus – antrus metus iš eilės pardavė kiek daugiau nei milijoną bilietų. Nors 2018-aisiais „Tiketa“ siūlė įsigyti bilietų net į 9,8 tūkst. renginių, maždaug septintadalis visų parduotų bilietų buvo nupirkta į 10 populiariausių praėjusių metų renginių.
iliustracija2019-01-11 13:38:09

Gyvsidabrio era baigėsi: kaip išsirinkti tinkamiausią termometrą?

Pakilusi kūno temperatūra - vienas iš svarbiausių užklupusio peršalimo ar gripo simptomų, o būtent nuo tikslaus temperatūros išmatavimo priklauso ir tai, kokių gydymo priemonių reikėtų skubiai imtis. Atsisakius senųjų gyvsidabrio termometrų, vaistinėse galima rasti bent kelių rūšių naujų prietaisų.
* Skelbiamos įvairių šaltinių naujienos, todėl už jas neatsakome. Kai kurie teiginiai gali nesutapti su www.tvnaujienos.lt nuomone. Neatsakome už vartotojų komentarus.